Notorietate
Sau brand awareness, dacă preferați englezismele. Ceea ce s-ar traduce și adapta prin conștientizarea mărcii, cunoașterea sau recunoașterea mărcii între alte mărci dintr-o piață. Cum poate SEO să fie o metoda de real succes pentru promovarea mărcii cliniclior medicale? Prin afisări pe "panoul publicitar" al motorului său de căutare, chiar in fața clinetilor - pe ecranul calculatorului sau al telefonului, tuturor celor care caută tipologia de servicii sau informații care fac obiectul Planului Stategic pentru SEO. Iar ordinul de mărime al Numarului de afisăsi a site-lui pe o luna este de zeci și sute de mii de clienți. Avantajul major față de orice metodă clasică de creștere a notorității unei firme este că publicul prezent față în față cu brandul tău este 100% specializat, 100% cu profilul clientului dorit, pentru că interacțiunea se produce ca urmare a căutării specializate a lui, a Clientului. Clientul care caută "clinica oftalmologie pediatrică Iasi" este 100% un potențial client pe care o clinică de specialitate din Iași și-l doreste. Pe când, în cazul panotajului clasic, de exemplu, mulți trec "pin zonă", puțini observă panoul publicitar, foarte puțini brandul expres, foarte - foarte puțini citesc informația conținută, totul având drept rezultat ca extrem de puțini să rețină brandul sau sa devină un potențial client.
Clienți potențiali. Clienți efectivi
Din cei mulți care văd site-ul nostru, "o parte" devin clienți potențiali. Avantajul SEO este că "cea mai mare parte" devin clienți potențiali, pentru căutările lor specializate, toate identificate și targhetate în Planul Strategic. Prin celelalte componente ale Planului general de marketing online, ținta este ca rata de conversie în clienți efectivi să fie peste cea țintită. Iar marketingul nu se oprește aici, căci relaționarea și fidelizarea pe viață a clinetului sunt cuprinse în planul de creștere.
Progres, creștere, maturitate
O dată ce brandul tău și serviciile aferente sunt urcate și stabilizate în prima pagină din Google, atrage căteva avantaje majore, specifice tehnicii SEO: orice serviciu nou, oferit in locații noi, devine succes cu costuri de promovare online care tind spre zero, deoarece aplicația web deja optimizată poate propulsa orice noutate implementată în timp. În plus, cu un SEO proiectat și implementat întocmai cu recomandarile Google, site-ul crește si pozițiile fruntașe se solidifică în Google mai eficient decăt oricare altă metodă vă imaginați.